Customer Service Advisor with German

Ogłoszenie numer: 9533596, from 2025-03-10

Customer Service Advisor with German

Location: dolnośląskie

 

Job description

  • Provide assistance via phone and email,
  • Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations,
  • Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently,
  • Handle and process customer complaints with empathy and professionalism,
  • Promote and sell additional products, such as mobile contracts, after resolving service issues.

Requirements

  • Service-oriented thinking with focus on customer experience
  • Fluency in German (min. C1 level)
  • Outstanding communication skills
  • Administrative and technical knowledge
  • Very good English or Polish verbal and written skill (min. B2 level)

We offer

  • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
  • Team-building events to foster a collaborative work environment.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-03-09
Poznaj ofertę...
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie...
Publikacja:
2025-03-10
Firma:
Concentrix
Miejsce pracy:
dolnośląskie /