Customer Service Analyst with English


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Customer Service Analyst with English
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 16888

Zadania: 
Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów.
  • Wsparcie działu obsługi klienta w procesie eksportu usług
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem zdefiniowanych kanałów
  • Współpraca z firmą w zakresie zarządzania relacjami z klientami za pośrednictwem funkcji Salesforce
  • Rejestracja i rozpatrywanie skarg klientów
  • Odpowiedzialność za monitorowanie kolejek roboczych dla nowych zgłoszeń
  • Odpowiedzialność za realizację przydzielonych zadań w ramach celów SLA
  • Zapewnienie sprawnej obsługi reklamacji klientów
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu
  • Koordynacja różnych działań związanych z procesami, w tym odpowiadanie na ogólne pytania lub kwestie biznesowe i związane z procesami
  • Odpowiedzialność za eskalację problemów w razie potrzeby
  • Ciągłe doskonalenie procesów
  • Inne działania delegowane przez bezpośredniego przełożonego
Wymagania:
  • Dyplom licencjata lub wyższy z akredytowanego uniwersytetu
  • 1-2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie B2B, obsługa reklamacji, rozwiązywanie problemów klientów, operacje
  • Wysoki poziom obsługi klienta
  • Dyspozycyjność do dołączenia do firmy w marcu lub kwietniu 2025 roku
  • Umiejętność ustalania priorytetów i pracy zespołowej
  • Zrozumienie, weryfikacja szczegółowych wymagań rynku i klientów oraz standardów branżowych w odniesieniu do standardów obsługi klienta oraz przełożenie ich na specyfikację techniczną i procesową
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy z SAP (zwłaszcza z modułem OTC)/ Salesforce
  • Mile widziane doświadczenie w łańcuchu dostaw i logistyce
  • Silne umiejętności rozwiązywania problemów
  • Umiejętność zarządzania zmianami, w tym szybkiego dostosowywania się do nowych systemów i procesów
  • Umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Benefity: kartę MultiSport, Medicover, grupowe ubezpieczenie na życie
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Narzędzia niezbędne do realizacji celów
  • Innowacyjne środowisko pracy
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od marca 2025 roku
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym, rozwijającym się środowisku systemów SAP, Salesforce, SAP FIORI i nie tylko 

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-01-31
Poznaj ofertę...
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht -...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-01-31
Poznaj ofertę...
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław, Dworzec Główny
Data publikacji:
2025-01-20
Poznaj ofertę...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługa pasażerów i klientów dworca w ramach udzielania informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania; obsługa najemców lokali Współpraca z...
Publikacja:
2025-02-03
Firma:
ManpowerGroup
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław