Inspektor do spraw zamówień publicznych

Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Inspektor do spraw zamówień publicznych
Miejsce pracy: Księginice
Numer: StPr/25/0345
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych - ocena wniosków o wsczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów, dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych - zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych - wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wsczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy - prowadzenie rejestru zamówień publicznych - prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych - udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym - udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów do Krajowej Izby Odwoławczej - zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępwań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu - udział w przygotowywaniu projektów umów w porozumieniu z radcą prawnym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego - przewodniczenie pracy komisji przetargowej - obsługa platformy e-zamówienia (ew. innych platform) w zakresie publikacji ogłoszeń, sprawozdań, planów, prowadzenia postępowań itp. - publikacja ogłoszenia w zależności od wartośći zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej - monitorowanie i analiza zmieniających się przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych lub kontynuowanie nauki w momencie aplikowania na stanowisko, doświadczenie min. 2 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, znajomość obsługi pakietu Office, znajomość regulacji dot. zamówień publicznych, mile widziane odbyte szkolenia z zamówień publicznych

Miejsce pracy:

Księginice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę "Prawo zamówień publicznych" oraz regulaminy wewnętrzne na potrzeby Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów. Współpraca z jednostkami merytorycznymi oraz prawnikami przy...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Lądek-Zdrój
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Głównym zadaniem jest przygotowywanie i realizacja zakupów zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej 130tys. złotych – zwanego dalej regulaminem oraz kontrola przestrzegania regulaminu w Spółce.1.Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Lądek-Zdrój
Data publikacji:
2025-03-12
Poznaj ofertę...
Głównym zadaniem jest przygotowywanie i realizacja zakupów zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej 130tys. złotych – zwanego dalej regulaminem oraz kontrola przestrzegania regulaminu w Spółce.1.Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o...
Publikacja:
wczoraj
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Księginice