Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Excel, Office
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub prawo, znajomość zagadnień z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej oraz kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość obsługi komputera z wykorzystaniem programów pakietu MS OFFICE, tj. WORD, EXCEL, umiejętność podejmowania decyzji i umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, terminowość, dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, odporność na stres.więcej informacji na stronie : https://bip.pcpr.powiat.zgorzelec.pl/artykul:137
Zgorzelec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 do 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu