Specjalista ds administracji biurowej

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Specjalista ds administracji biurowej
Miejsce pracy: Szalejów Górny
Numer: StPr/25/0187
OBOWIĄZKI:
Specjalista ds administracji biurowej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Szalejów Górny


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Politechnika Wrocławska
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, oprogramowania, wyposażenia meblowego oraz procedowanie umów dla całego Wydziału. Zakres obowiązków: bieżąca ewidencja majątku,...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Nowak-Mosty Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Bolesławiec
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Prowadzenie działań związanych z obsługą biura, Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, Przygotowywanie pism, Kontakt z klientami i dostawcami, Przygotowywanie zestawień oraz rozliczeń, Sporządzanie raportów, zestawień, podsumowań, Segregacja,...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Politechnika Wrocławska
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Zakres obowiązków: przyjmowanie/nadawanie korespondencji z/do właściwego punktu usług pocztowych (przesyłki zwykłe,...
Publikacja:
2025-02-24
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Szalejów Górny