Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Ogłoszenie numer: 9533665, z dnia 2025-03-12

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail,
  • Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów,
  • Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
  • Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
  • Promowanie i sprzedaż dodatkowych produktów po rozwiązaniu problemów.

Wymagania

  • Skupienie na jakości obsługi i doświadczeniu klienta,
  • Biegłość w języku niemieckim (min. poziom C1),
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Wiedza techniczna i administracyjna,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (min. poziom B2).

Oferujemy

  • Równe szanse dla wszystkich,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Inwestycje w rozwój przez coaching i mentoring,
  • Eventy integracyjne,
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2025-03-10
Poznaj ofertę...
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-03-09
Poznaj ofertę...
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie...
Publikacja:
dzisiaj
Firma:
Concentrix
Miejsce pracy:
dolnośląskie /