Specjalista w Dziale ds. Organizacyjnych

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 27/25

 

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Specjalista

w Dziale ds. Organizacyjnych

Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

Specjalista w Dziale ds. Organizacyjnych
Nr ref.: 27/25
Oferujemy:
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
  • logistyczne i organizacyjne zabezpieczenie pracy Kierownictwa Oddziału, w tym prowadzenie sekretariatu, organizowanie narad, odpraw i spotkań służbowych,
  • przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i analiz, prowadzenie ewidencji m.in. decyzji i wytycznych Dyrektora Oddziału oraz wnoszonych skarg i wniosków,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów oraz przekazywanie jej właściwym komórkom organizacyjnym oraz obsługa poczty elektronicznej i faksowej Oddziału,
  • administrowanie składnikami majątkowymi Agencji służącymi do realizacji zadań Oddziału oraz prowadzenie dokumentacji, ewidencji i rozliczeń związanych z gospodarowaniem tym mieniem,
  • realizowanie zadań z zakresu BHP i ppoż.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej w spawie nadania statutu Agencji oraz Kpa,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • zaangażowanie, rzetelność oraz odpowiedzialność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
  • mile widziane doświadczenie związane z obsługą sekretariatu,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
OŚWIADCZENIE DO POBRANIA


Termin składania dokumentów:
5 marca 2025 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 27/25”


lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online dostępnego pod przyciskiem aplikowania.

 

Metody i techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod wskazanym nr tel.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Milicz
Data publikacji:
2025-02-20
Poznaj ofertę...
Sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych m.in. na podstawie prawa administracyjnego. Przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań itp. Wykonywanie prostych prac organizacyjnych...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Milicz
Data publikacji:
2025-02-20
Poznaj ofertę...
Sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych m.in. na podstawie prawa administracyjnego. Przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań itp. Wykonywanie prostych prac organizacyjnych...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Międzybórz
Data publikacji:
2025-02-20
Poznaj ofertę...
sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, przygotowywanie różnych form korespondencji słuzbowej, redagowanie pism, korespondencji,sprawozdań i notatek służbowych, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do rejestrów i ewidencji...
Publikacja:
dzisiaj
Firma:
Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław