Starszy inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 147184

Warunki pracy

1. Praca będzie wykonywana na I piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku KP Wrocław - Śródmieście przy ul. Grunwaldzkiej 6.


2. W budynku przy ul. Grunwaldzkiej 6 nie znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Rejestruje korespondencję wpływającą do KP Wrocław - Śródmieście, w celu prawidłowego obiegu dokumentacji.
  • Rejestruje korespondencję wychodzącą z KP Wrocław - Śródmieście, w celu zapewnienia właściwego obiegu korespondencji.
  • Uczestniczy w okresowym, komisyjnym kwalifikowaniu akt, w celu ich wybrakowania.
  • Prowadzi ewidencję sprzętu techniki biurowej i łączności, w celu zapewnienia właściwego gospodarowania tym sprzętem.
  • Prowadzi ewidencję sprzętu transportowego, w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania pojazdami służbowymi.
  • Gromadzi i ewidencjonuje akty prawne jawne wytworzone w jednostce, w celu ich właściwego obiegu.
  • Archiwizuje dokumentację wytworzoną przez Zespół Wspomagający, w celu przekazania do Składnicy Akt Komisariatu.
  • Ewidencjonuje i brakuje pieczątki i stemple, w celu ich właściwego użytkowania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • obsługa komputera
  • interpretacja przepisów
  • organizowanie pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Złotoryja
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Przygotowywanie dokumentów, kontakt z instytucjami: ZUS, NFZ, przygotowywanie umów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Góra
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Obsługa telefonów. Archiwizacja dokumentów. Sporządzanie pism. Wymagania inne: - miejsce stażu: Góra,- staż od 03.03.2025 do 31.08.2025,- godziny odbywania stażu: 07;00 -...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Milicz
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
1. Zapoznanie się z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie.2. Zapoznanie z dokumentacją i funkcjonowaniem firmy.3. Wykonywanie poleconych prac: przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa e-maila, ksero, telefonów, przyjmowanie interesantów,...
Publikacja:
2025-01-22
Firma:
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław